رییس دانشگاه پیام نور نکا با صدور پیامی دهه مبارک فجر را به ملت ایران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور نکا تبریک گفت.
رییس دانشگاه پیام نور نکا با صدور پیامی دهه مبارک فجر را به  ملت ایران، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور نکا تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نکا، متن پیام دکتر حمید رضا مردانی به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَی بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
دهه فجر انقلاب اسلامی از ایام الهی است، ایامی که موسای زمان ، امت ما را از ظلمات استبداد به نور وحدانیت و انسجام ملی رهنمون کرد. ایام الله در ادیان ابراهیمی نقطه عطف تحولات اجتماعی است و رهنمون شدن ملتها و امتها و جهت گیری و جهت یابی آنها به سوی ارزشهای الهی است. با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد به طوری که پس از سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی نام ایران در حوزه های علمی بلندآوازه شد و مقام بالا و رتبه والایی در سطح بین المللی بدست آورد و این دستاوردی است که باید برای آن خدا را شاکر باشیم.
ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.
در سایه این تحول عظیم اکنون نوبت همه عزیزان دانشگاهی و دانشجویان عزیز است تا با دست مایه علمی ثروت عظیمی را از راه تبدیل علم به فناوری بدست آورند.
اکنون از پس سالهای پرفراز و نشیب وروزهای حادثه خیز واکاوی کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتر یاری کند.
آری! عدالت و نفی تبعیض، استقلال همه جانبه، آزادی اندیشه، حاکمیت شریعت و ارزشهای اسلامی، ستیز با استبداد و خودکامگی تنها بخشی از شعارهای دوران انقلاب بود که با سرنگونی رژیم ستم شاهی و استقرار جمهوری اسلامی می بایست به بار نشیند.
اینجانب در چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یاد عزیز معمار سترگ انقلاب امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را بزرگ می دارم و ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را به حضور مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران، استادان فرهیخته، دانشجویان پرتلاش و کارکنان دانشگاه پیام نور نکا تبریک می گویم.»
دکتر حمیدرضامردانی کیاسری
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر