اخبار
1400/6/22 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران: نیاز امروز جامعه ما داشتن دانشگاه نسل جدید و دانشجوی کارآفرین است
تجلیل از فرانک اژدر دانشجوی برگزیده اولین جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور کشور
 تجلیل از فرانک اژدر دانشجوی برگزیده اولین جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، مراسم تجلیل از "فرانک اژدر" دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور واحد نکا و دانشجوی کارآفرین و برگزیده "اولین جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور کشور" با حضور دکتر موسوی چلک رییس دانشگاه  پیام نور مازندران ،حجت الاسلام نامدار رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران و اعضای شورای کارآفرینی این دانشگاه و مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی استان در ستاد دانشگاه  برگزار شد. رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با بیان اینکه حرکت به سمت دانشگاه‌های کارآفرین نیاز امروز جامعه ماست، گفت: ما به دنبال تربیت  دانشجویان کارآفرین هستیم و با تمام توان از ایده های خلاقانه و مهارت های کارآفرینانه این قبیل دانشجویان حمایت می کنیم. دکتر سیدافشین موسوی چلک  با بیان اینکه دانشگاه‌ها علاوه بر رسالتی که در بخش‌های آموزشی و پژوهشی دارند، باید به سمت دانشگاه‌های نسل سوم که همان دانشگاه‌های کارآفرین است، حرکت کنند، اظهار داشت: در این میان حمایت از دانشجویان کارآفرین در قالب اعتبارات و تسهیلات صندوق نوآوری و استقرار هسته های نوآور در مرکز نوآوری و رشد دانشگاه صورت می گیرد.
 وی ضمن تبریک به دانشجوی برگزیده این حوزه تصریح کرد: شما دانشجویان برتر و برگزیده، افتخار استان ما و این دانشگاه هستید و در این راستا ضمن شناساندن شما نخبگان برای جامعه، باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای شما نیز برای شکوفایی و حل مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شد.
 فرانک اژدر دانشجوی برگزیده اولین جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور که توانسته بود رتبه دوم در بخش کسب وکارهای دانشجویی را کسب کند نیز گزارشی از شرح خدمات و نوع فعالیت ها و کسب وکارهای خود - که عمدتاً در زمینه طراحی و تولید پوشاک و البسه سنتی و ویژه حِرَف و مشاغل بوده است - را تشریح کرد و خواستار حمایت مسئولین دانشگاه شد.
در پایان فرانک اژدر دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور واحد نکا به عنوان دانشجوی برگزیده اولین جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور کشور در سال ۱۳۹۹ از سوی معاونت فرهنگی- اجتماعی و دبیرخانه جشنواره، از سوی رییس دانشگاه پیام نور مازندران، رییس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور مازندران، و رییس دانشگاه پیام نور واحد نکا مورد تقدیر قرار گرفت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir