تحصیلات تکمیلی
1398/11/5 شنبه
قابل توجه دانشجویان عزیز
تعیین مرکز محل آزمون

.

تاریخ هایی که طبق تقویم هر ترم برای تعیین مرکز محل آزمون اعلام می شود محدود هست و قابل تمدید نیست و ترم تابستان هم نمی توان مرکز محل آزمون تعیین کرد)

 به منظور کمک به کلیه دانشجویان سراسر کشور در نزدیک ترین مرکز تا دورترین واحد و مرکز در سراسر ایران عزیز که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل می باشد براساس رعایت کردن موارد به شرح ذیل در نزدیک ترین مرکزی که در شهر محل سکونت دانشجو دانشگاه پیام نور داشته باشد در امتحانات پایان ترم شرکت کند 

نکات مهم و ضروری :  طبق تقویم و برای هر ترم جداگانه اعلام می شود بجز ترم تابستان که نمیشه

1. تمام دانشجویان اعم از رسمی - فراگیر - شیوه های آموزش محور - پژوهش محور(پایان نامه دار) - مجازی و... همه و همه بدون محدویت شیوه آموزشی در نزدیک ترین مرکز محل سکونت که دانشگاه پیام نور داشته باشد حتی اگر مقطع کارشناسی ارشد نداشته باشد  - حتی اگر رشته مورد نظر شما را نداشته باشد - هم می توانند بر اساس زمان بندی تعیین شده شرکت کنند 

2. کلیه دانشجویان محترم توجه داشته باشند این زمان بندی طبق تقویم دانشگاهی هر ترم که پیام نور کشور اعلام می کند در سایت گلستان انجام می پذیرد و این تاریخ معمولا تغییر نمی کند و به ندرت تمدید می شود بنابراین توصیه اکید می کنم که دانشجویانیکه ذینفع هستند به این تاریخ ها دقت کنند تا بعدا تماس نگیرند که ما نمی دونستیم و چکار کنیم و..... از عهده مرکز خارج هست ...پس هر کاری را در موقع مشخص شده لطفا انجام بدید . 

3. زمان بندی هر ترم بطور جداگانه  طبق تقویمی که در سایت پیام نور کشور هم هست  

 4.اگر در جلسه امتحان غیبت هم داشته باشید نیازی به ارائه گواهی نیست و کاربر امتحانات هر مرکز غیبت را ثبت خواهد کرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. 

5. اگر امتحانات تشریحی هم باشد برگه ها اسکن شده و توسط قرنطینه مرکز در ایام امتحانات هر شهری به مرکز مبدا ارسال خواهدشد بنابراین اگر پس از یک ماه نمره تشریحی اعلام نشد از امتحانات مرکزی که امتحان دادید پیگیری نمایید . 

تذکر مهم: دانشجویان عزیز لطفا همون روزهای اول نسبت به تعیین مرکز محل ازمون اقدام کنید چون مراکز ظرفیت دارند مخصوصا تهرانی ها .... ابتدا شهریه متغیر باید پرداخت بشه تا فایل تون فعال شود

ورود به منوي 1- آموزش 2- دانشجو 3- درخواست ها 4- انتخاب محل آزمون

توجه 1:دانشجويان بدهكار پس از 24 ساعت از زمان پرداخت شهريه قادر به انتخاب محل آزمون خود مي باشند .

توجه 2:در مراكز تهران جنوب , تهران شمال ,تهران غرب و تهران شرق ,دانشجو صرفا مجاز به انتخاب يكي از اين مراكز مطابق با رشته اجرايي در هر يك از اين مراكز مي باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر